Cât timp mai este până în 21 aug 2025:
You missed out!
Tabăra de comunicare nonviolentă de la Urlați, județul Prahova, se va desfășura între 21 și 24 august 2025, și dorește a fi o experiență de viață:
- unde poți participa la ateliere teoretice și practice cu diverse subiecte de comunicare nonviolentă,
- unde să ai conversații cu sens despre relațiile din viața ta,
- precum și să dobândești abilități de exprimare și ascultare empatică.
Împreună cu echipa de suport și traineri, vom fi un grup din diferite medii culturale, profesii și categorii de viață și care ne dorim să creăm pe durata taberei un spațiu sigur de a ne explora vulnerabilitatea și de a trăi ca o comunitate.
Tabăra va beneficia de prezența a unui trainer certificat la nivel internațional în comunicare nonviolentă.
Ce vei găsi în această pagină?
- Informații pe scurt
- Program
- Contribuție
- Înscriere
- Despre locație
- Cazarea
- Masă
- Ce obiecte să iei în bagaj
- Clarificări necesare
Informații pe scurt:
- Durată: 21 - 24 august 2024. De joi după-masa, până duminică la prânz.
- Locația: Conacul Nucu, strada Orzoaia de Jos, nr. 30, Urlați, județul Prahova.
- Număr participanți: 20 de persoane.
- Contribuție necesară: x RON. Contribuția acoperă programul și totalul de mese, FĂRĂ transport și cazare. Opțiunile de cazare sunt prezentate mai jos.
Această tabără este pentru tine dacă:
- ești interesat de comunicarea empatică și exprimarea vulnerabilității;
- îți dorești să construiești relații armonioase și autentice cu ceilalți;
- ești interesat/ă de explorarea propriei lumi interioare;
- îți place să cunoști oameni noi și să ai acces la o comunitate cu interese similare;
- dorești să-ți îmbogățești viața cu noi experiențe și cunoștințe.
Program detaliat tabără
21 august, joi
- 17.00 - 18.30 = Bun venit
- 18.30 - 19.30 = Cină
- 20.00 - 21.30 = Primul cerc al comunității și startul oficial al taberei
22 august, vineri
- 07.30 - 08.30 = Mic dejun foarte ușor
- 08.30 - 09.00 = Întâlnirea comunității
- 09.00 - 10.30 = Atelier
- 10.30 - 12.00 = Atelier
- 12.00 - 13.30 = Prânz și siesta
- 13.30 - 15.00 = Atelier
- 15.00 - 16.30 = Atelier
- 16.30 - 17.00 = Pauza
- 17.00 - 18.00 = Discuții tematice
- 18.00 - 18.30 = Întâlnirea comunității
- 18.30 - 19.30 = Cină
- 20.00 - 21.30 = Program de seară
23 august, sâmbătă
- 07.30 - 08.30 = Mic dejun foarte ușor
- 08.30 - 09.00 = Întâlnirea comunității
- 09.00 - 11.30 = Ateliere
- 12.00 - 13.30 = Prânz și siesta
- 13.30 - 16.30 = Proiecte comunitare
- 16.30 - 17.00 = Pauza
- 17.00 - 18.00 = Discuții tematice
- 18.00 - 18.30 = Întâlnirea comunității
- 18.30 - 19.30 = Cină
- 20.00 - 21.30 = Program de seară
24 august, duminică
- 07.30 - 08.30 = Mic dejun foarte ușor
- 08.30 - 09.00 = Întâlnirea comunității
- 09.00 - 11.00 = Atelier
- 11.00 - 12.00 = Închidere tabără
- 12.00 - 12.30 = Prânz
- 12.30 - 13.00 = Plecare participanți
Trainer și organizator,
Alexandru Moldovan
Din 2020, Alexandru a devenit trainer certificat internațional cu CNVC.ORG și își dorește să contribuie la crearea de contexte stabile pentru împărtășirea și trăirea filozofiei nonviolenței în viețiile a cât mai multor români.
A promovat și tradus în limba română „GROK – jocul empatiei”, precum și un curs online de compasiune.
Profesional, prin activitatea sa antreprenorială ca trainer, consultant și business-coach, a sprijinit zeci de companii care doreau să le ofere angajaților un mediu de lucru armonios și motivant.
Pentru tine:
- 3 zile de program CNV, care contează în procesul de certificare internațională ca trainer certificat al CNVC.ORG,
- workshop-uri de CNV
- discuții tematice,
- 3 activități de seară
- 1 activitate de implicare comunitară,
- 1 traineri CNV certificat internațional,
- 1 bucătar dedicat nouă,
- 20 de participanți implicați,
- 9 mese din ingrediente locale
- 2 pauze de fructe, cafea și ceai
- 1 experiență de neuitat.
Contribuția solicitată:
- Program și toate mesele = ? RON
- Avans nereturnabil pentru confirmarea înscrierii = 200 RON
- Restul de plată se va achita până în 15 august 2025.
- Cazarea se va achita la sosire direct la locație, în funcție de solicitarea făcută în formular. Vezi mai jos detalii.
- Transportul până la locație e responsabilitatea ta. Dar din gara Cricov te luăm noi cu drag!
Mod de înscriere
Înscrierile sunt deschise până când locurile oferite sunt ocupate și confirmate cu plata avansului de 200 RON.
Primul pas pentru înscriere este apăsarea unui buton de înscriere din această pagină unde vei fi invitat să oferi câteva informații de bază. După aceasta vei fi contactat de organizatori pentru ultimele clarificări și solicitarea achitării avansului.
Odată confirmat locul, vei fi inclus într-un grup de chat dedicat evenimentului împreună cu ceilalți participanți și organizatori. Cu trei săptămâni înainte de începerea evenimentului vei fi contactat să achiți și restul contribuției tale.
Cum ajungi la Urlați?
TRENUL
- Stația de sosire recomandată este Cricov, județul Prahova, care se află la 8,5 km sud de Conacul Nucu. De aici te vom lua noi cu mașina!
- Durata călătoriei din Gara de Nord București este de circa 1 oră și 45 de minute, iar din gara Ploiești Sud este de circa 25 de minute.
MAȘINA
- Pe Waze sau Google Maps, poți scrie direct ”Conacul Nucu” sau adresa: strada Orzoaia de Jos, nr. 30, localitatea Urlați, județul Prahova.
- Pensiunea e la 2,5 km nord de centrul orașului Urlați.
Despre Conacul Nucu, locația taberei
Conacul Nucu se află în Urlați, județul Prahova, la 80 km de București și 25 km de Ploiești.
A fost construit în 1912 de către boierul Țigănescu, important producător de vin la începutul secolului XX. Trecută prin schimbările regimului comunist, clădirea a supraviețuit cu greu, ajungând abandonată și neîngrijită ani la rând. Din 2015, a început un proces de restaurare.
Conacul a fost amenajat drept spațiu pentru cazare, organizare de evenimente și punct de pornire pentru minunate experiențe în regiunea viticolă Dealu Mare!
Cazare la Conacul Nucu
Pensiunea oferă trei tipuri de cazare:
- 5 camere duble, două paturi separate, baie proprie = ? ron / 3 nopti / pers
- 1 cameră comună, patru paturi separate, baie proprie = ? ron / 3 nopți / pers
- 6 locuri pentru cort personal în curte, cu acces la toaletă și duș = ? ron / 3 nopți / pers
Distribuția pe camere se face după criteriul ”primul înscris, primul servit” putând să alegi cu cine să stai în cameră sau să-ți fie alocat random un alt participant de același gen ca și coleg de cameră.
Prețul de cazare se achită separat la sosire direct la locație, și este un cost separat față de contribuția menționată pentru întreg evenimentul.
Masă
Dorim să servim mâncăruri sănătoase, pe cât posibil, din produse locale și organice. În cazul în care dieta dumneavoastră este diferită de dieta VEGANĂ care va fi oferită la prânz și cină pe durata sejurului, te rugăm să îți aduci tot ce ai nevoie extra pentru șederea ta.
Te încurajăm pe această cale să ai mare grijă ce aduci și consumi, încât să fie pe cât posibil produse locale și de sezon, ambalate minim.
Restricțiile alimentare pot fi menționate în formularul de înscriere încât să pornim un dialog pentru a vedea dacă putem să te ajutăm sau nu în împlinirea lor. De asemenea, pe parcursul zilei vor fi oferite cafea, ceai cald, precum și fructe de sezon.
Când spunem ”mic dejun foarte ușor” ne referim la faptul că în intervalul respectiv vor fi disponibile pentru doritori câteva ingrediente reci de bază, pe care fiecare si le poate asezona într-un platou personal. Va fi oferit desigur cafea și ceai cald, precum și o serie de patiserii. Ne vom concentra pe a oferi prânzul și cina mai consistente.
Obiecte recomandate
de adus
Pe lângă obiectele personale de igienă și îmbrăcăminte de care ai nevoie în orice călătorie peste noapte și pe care nu are rost să le enumerăm aici, îți recomand câteva lucruri care sigur îți vor fi de folos:
- cel puțin un hanorac și pantaloni lungi care știi că îți țin de cald. Poate fi frig, mai ales dacă plouă. Și oricum, seara e bine să ai ceva cald la spate;
- o agendă personală și pix;
- papuci de schimb;
- recipient de apă reutilizabil. Apa este potabilă în zonă
- izopren sau păturică de stat pe jos;
- spray sau alte soluții de insecte, mai ales dacă știi că ești sensibil/ă;
- orice de protecție solară: creme, ochelari de soare, șepci și pălării;
- deși este farmacie și spital la cativa km, adu medicamente de care ști că s-ar putea să ai nevoie;
- instrument(e) muzicale ce pot fi de folos în activitățile de seară,
- mască de față pentru somn și dopuri de urechi,
- iar dacă vii cu cortul, atunci îți știi tu mai bine ce mai ai de adus!
Clarificări necesare
- Vârsta minimă de participare: 18 ani împliniți la data începerii taberei.
- Copii și familie: Nu se va oferi nici un program special pentru copii sau membrii însoțitori ai vreunui participant. Aceștia nu vor putea fi incluși nici în partea de masă sau activități comune. Toate activitățile oferite sunt exclusiv pentru participanții adulți. Întreaga responsabilitate în ce privește cazarea, masa, transportul, siguranța și activitățile familiei însoțitoare sunt în responsabilitatea participantului.
- Comunicare: Un grup dedicat de chat va fi oferit participanților pentru a comunica înainte, în timpul și după tabără. Din punct de vedere administrativ, comunicarea cu organizatorii se va efectua prin email după completarea formularului de înscriere.